Judith heeft bij ons huis het ontwerp gemaakt en dat was helemaal top, we hebben zo vaak de tekening erbij gepakt tijdens de bouw en dat maakte de bouw veel makkelijker omdat je precies weet waar wat komt, echt ik raadt het iedereen aan, scheelt zoveel nadenken voor jezelf! Judith denkt super goed mee en ze staat altijd klaar om mee te denken.